Kurš ir atbildīgs par tūrisma pakalpojumu sniegšanas kvalitāti Rīgā? Juris Lujāns, Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks:
- Visus jautājumus var risināt Rīgas tūrisma koordinācijas un informācijas centrā. Tur var iesniegt priekšlikumus un sūdzības, ja pakalpojumi sniegti nekvalitatīvi. Ar sūdzību izskatīšanu jānodarbojas Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Privātpersonām pašām jābūt drosmei aizstāvēt savas tiesības, valsts un pašvaldības institūcijas šādu iespēju nodrošina.
Jānis Strazdiņš, Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas priekšsēdētājs:
- Par šo nozari atbild Ekonomikas ministrija, un tai vajadzētu licencēt tūrisma firmas. Līdzīgi tam, kā mēs cīnāmies pret "peļņas augstskolām", kas izsniedz simtiem diplomu par maksu. Daudzi jauni nekompetenti cilvēki darbojas tūrisma jomā, un bieži vien paši nezina, ko dara.
Elga Griķīte, firmas "BTI TAS Latvija" ienākošā tūrisma nodaļas vadītāja:
- Atbildīgā persona par viesnīcu servisu ir direktors. Ja tūristi uzraksta sūdzību, tad pēc Rietumu standartiem jāatmaksā atpakaļ nauda. Taču Rīgas viesnīcās apkalpošana ir laba, tūristi sūdzas reti. Arī vedot cilvēkus uz ārzemēm, vismaz lielākajās firmās, nekad nav bijuši krāpšanas gadījumi. No valsts iestādēm atbildība būtu jāuzņemas Ekonomikas ministrijas Tūrisma departamentam.
2005-07-27 rigasbalss.lv |